neděle 30. ledna 2011

To co bych chtěla.






Tady vám ukážu takové věci co se mi líbí, možná to o mě něco bude vypovídat XD

Šaty!! 

Nejsou užasné!!?? Já se do nich zamilovala je to přesně můj styl, ani to že nemají rukávy mi nijak nevadí.
Ty krajky O,o a ta užasná kombiné. (spodnička)


001.jpg Jest,li někdo z vás ví jak se to šije, tak bych ráda dostala radu.  Ty šaty zbožnuji hmm ale jak říkám paradox je že modrou barvu vubec nemám ráda, ale lolita v modré mě bere doslova do sky blue. *KISS* Xoo






http://3.bp.blogspot.com/_0MtVfdC1wmk/TTTi0FAXb9I/AAAAAAAACCE/YcaOzOz5Ueo/s1600/image+003.jpg







a tyhle miluji také ooooo ják já bych je chtěla. Vám povim jak to sem dávám, tak toužím si je ušít....  hmmm  časem si je udělám. Moc se na ně těším.


[pettycoat.jpg]

 No a  ta sukně je dokonalá !Prostě ji chci ,mám ráda flexibilní věci. Kdy by mi ji někdo chtěl darovat (ušít) tak asi umřu *o*!





Překrásné že.















  



mary magdalene dress          

212-0103_02_large      


Mary Magdalene - アントワネットドレス・フルール.28140 YEN200 GBP
http://www.marymagdalene.jp/contents/dress/212/0104/


Žádné komentáře:

Okomentovat

TVÉ jméno prosím:
DĚKUJI :-*