V tomto gadgetu došlo k chybě

pátek 27. května 2011

Nová ozdoba mé hlavky

Když jsem šla do města ,koupit krajky na šaty, co si chci už dlouhou dobu udělat  tak jsem potkala TOHLE

     


A udělala jsem z něj TOHLE!

 
Tak jak se vám líbí?? 
Mě ohromě, má ještě hodně potenciálu.

8 komentářů:

  1. Jé nádherný! Úplně jako z pohádky :)

    Flea

    OdpovědětVymazat
  2. Sikovna 83 S tak ohavnym slamakem je to uspech xD

    OdpovědětVymazat
  3. Infa
    Stejně vím že se ti nelíbí ani takhlen XDD

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji!!

    Infa...co si mi to tady odstranila za tvou řeč XDDD

    OdpovědětVymazat
  6. O.o Uz nevim urcite jsem obhajovala svou predchozi rec xD

    OdpovědětVymazat

TVÉ jméno prosím:
DĚKUJI :-*