čtvrtek 6. října 2011

Nákupi s mamčou a Květa Fialová

Dnes byl dlouhej a akční den v mé jinak líném životě..
Mamča se rozhodla že pojedem nakupovat a v 19:00 mě vzala do divadla na Květu Falovou.
     Nemohla jsem dospat, klepala jsem si na látky co maj ve městě a snila o tom aby tam byla ta zelná co potřebuji.. <3!
*u*! Byla, bylo jich tam několik až jsem nevěděla jakou si vzít.....jen tu rudou nemám , mám náhrašku, divně hnědo rudo fialovou, nicméně je stejně krásná...
     Och už s těma látkama musím něco dělat...mám jich tuny a tuny... asi je proberu a nafotím. Mám divnou uchylku si koupit na každé roční období nové. *kupí kupíí kupy*
Př. je tomu 3 neděle koupila jsem si dokonalou podzimní látku.... a je vážně nádherná, ale ted už se mi z ní nic nechce šít. Z Meziboří teď začíná odcházet zlatej podzim a přichází šedej.
Šedej a chladnej, vítr vude  neuprosně vysléká stromy a látka co jsem si  koupila už nebude patřit tam kam má.

Máte taky takovej problém... nebo vše nosíte celej rok?

O,o a pak mám látky na které se bojím sáhnou*dary*

nafotím vím je!
 
http://fc02.deviantart.net/fs22/f/2008/016/7/b/Autumn_Faerie_by_livingrope.jpg





1 komentář:

  1. Moc Ti to sluší! Jak koukám, máme hodně podobný styl, taky nosím spoustu šperků a korálů, a taky mám doma tašku s kočičkama (ale jinou)!

    To s těma látkama znám až moc dobře... jenže, ono když člověk někde vidí nějakou nádhernou látku (a ještě k tomu když je za dobrou cenu!) tak prostě nemůže odolat. Mám doma plnou velikou krabici krásných látek, jen pořád... nemám čas nic z nich ušít. Ach jo~

    No nosím jiné věci v létě a jiné v zimě, teda až vyjma doplňků a pár šatů. Ale to je dáno hlavně střihem a materiálem oblečení - v zimě mám sametové teplé věci s dlouhým rukávem (povětšinou) a v létě zase lehoučké letní šatečky na ramínka. Takže mám vlastně dva šatníky, jeden (ten aktuální) je u mne ve skříni v pokoji a druhý (ten na který není období) je schován ve skříni na chodbě.

    OdpovědětVymazat

TVÉ jméno prosím:
DĚKUJI :-*