středa 21. prosince 2011

ACH JO!

Jak je to vše dopadne... O,O

http://nd01.jxs.cz/921/334/760dd3bb71_24674924_o2.jpg
ten to obrázek asi použiji na novej dizajn blogu <3

Mám asi novou páci, jen moje budoucí zaměstnavatelka je poněkud jiná.... O,O zdáse že jsem z ní zmatená.
Má práce bude šití, šití pro ní...je to extravagantní návrhářka a neumí zpracovat to co chce , hmmm a jelikož můj styl lolity se moc nechytá a jí se moc líbí <3 ...Tak  budu šít nejspíše i pod její značkou, což znamená že ona si nadhodí cenu na kterou bych neměla ani já *burendo XDD*
Mé tartanové šaty vyhodnotila 5000,- v německu a 2500,- v čr.... protočili se mi panenky.
Držím si palce.... O,O*

Možná že pak budu mít penízky na to aby byl Originl Sin také firma a mohla jsem šít i věci co by byli pěkné a rozkošné ale vždy Originl  XDDD A také bych nějak nikdy chtěla spolupracovat s PD od Pet :-D Jajkuu jen nevím jak XD Ale moc se mi ta myšlenka líbí <3 PD a OS *u*

Nedávno jsem pochopila že hmmm mé šití bude spíše dolly a nebo original lolita protože ad dělám co dělám... vždy koupím látku co je apsolutně mimo :-D A když jí koupím tak na ní vážně i nikdy 3 dny koukám a koumám co by z ní bylo pěkného, přemýšlím o střihu o tom jak do ní střihnou jak jí nazdobyt a nařasit, počítám s detajlem a vždy dávám důraz na to aby vynikla látka a něco nevíc co, samo zpracování, vypovádá o dané věci..
  Jistě že dokážu udělat lolita sukni a šaty s big oběmem a volánama, to je jednoduché... O,O Jenom nemohu, to přemýšlení o neskutečně šílené látce a střihu mě prostě baví.

   A o tom to je.... Dělat to co tě baví? A nebo se podřídit kodexu? Hmmm kodexi jsou všude kolem mě, takže své šití budu pokládat za své umění a tudíš.. Pápápá zloducuové co mě vypískávate jen proto že jsem sama sebou. A něco vám řeknu, zloduchhové stejně vás miluji, díky vám vím že jsem fak Originl a ten kdo si koupí mou věc, je také  <3 *to mě moc těší!!*


Joo ano tady jsou mé nové šaty  *nahé zimní stromy*XD http://cache.boston.com/bonzai-fba/Third_Party_Photo/2010/03/20/FairyTale__1269102951_1764.jpg
Jsou Krásné ,vděčím za ně Kůzlátku od něj mám tu dokonalou látku! *děkuji ti moje zlatíčko*



                              Připadám si trochu jako dolly čarodějnice a asi jí i sem.



To je Anasis když si nečesá vlasy XD

Tady prý vypadám jako Luna Lovegood <3 V čr podání






Tak se po 100 letech loučí Vaše dolly čarodejnice Luna Anasis Love-good a s chutí do nové příležitosti!




3 komentáře:

  1. Gratuluji Ti k nové práci! :)

    Je pravda, že paní návrhářka si říká hodně vysokou cenu, ale její trh je asi jinde než mezi Lolitami - a jestli ví, jak je prodat (což je velké know-how), je to jen její velké plus! Jen tedy doufám, že Ti zaplatí předem (za materiál a za práci), a ne, až se šaty prodají.

    S tou přirážkou je to bohužel nutnost, že švadleny dostanou jen malý díl z ceny. Sama to vidím na PD, je kolem toho spousta další práce (propagace,prodej,focení,maily) a hlavně poplatky, které si spousta lidí ani neuvědomuje (daně, placení nájmu pro šicí dílnu, placení prodejních míst, nákup vybavení atd.)

    Fotky, šaty i Ty sama - vše je moc krásné! A dělej a navrhuj to, co cítíš ve svém srdci, jen tak můžeš být spokojená se svou prací. A Tvé modely, ač nejsou čistě Lolita, jsou stále krásné, zajímavé a hlavně originální. Mám ráda Tvou tvorbu :)

    Víš, že jsem o tom taky hodně uvažovala, jestli bychom nemohly spolupracovat? Přijdeš mi hodně blízká vkusem, životními názory, vyjadřováním a prostě vším! (Sama sebe taktéž považuji za čarodějku.) Jenže, aby spolupráce byla možná na nějaké vyšší úrovni, bylo by třeba, abychom bydlely blízko. Tak se Tě táži - byla bys *teoreticky* ochotná se přestěhovat tady na Moravu? V případě, že bych zajistila ubytování a dala Ti práci u PD? Jen nad tím uvažuj, v nejbližších měsících to jistě nepůjde, ale až dost naspořím, chci si koupit vlastní dům, kde by mohla mít PD svůj kamenný obchod a šicí dílnu. Tam bys mohla bydlet se mnou a s Dra-Gon. Zatím je datum dost neurčité (jistě to nebude v nejbližších měsících), ale jsem plně odhodlaná tohoto cíle dosáhnout.

    OdpovědětVymazat
  2. Pet-chan, jestli přestěhuješ Anasis na moravu, budu tě oslavovat do konce života! Do čech se dostanu těžko, ale pokud by se někdy objevila na moravě, ráda bych se s ní poznala osobně <3
    A pokud byste spojily síly, taky by to bylo skvělé. Výrobky vás obou jsou úžasné.
    A už dlouho si přeju něco od anasis, kdybych měla penízky na zbyt, dávno bych poprosila o šaty.
    Ale vzhledem k současné situaci budu muset čekat :(

    OdpovědětVymazat
  3. Tehle outfit mi přišel naprosto skvělej!

    OdpovědětVymazat

TVÉ jméno prosím:
DĚKUJI :-*