čtvrtek 12. dubna 2012

Den 1. Jaká hudba ovlivnuje mou osobu.

 

Koukám že hodně dívek se zapojilo do - 30 day lolita meme.
Bohužel já o tom tématu nemám co psát ale mohu se podělit o jisté jiné věci, které ovlivnují mou osobnost..

Začnem hudbou, neposlouchám nic JAP, nenašla jsem k tomu nikdy cestu.
Neposlouchám ani Lolita hudbu.

Tak jedem na to..

Katy Perry E.T

Katy Perry Fiework  
Katy P. Zbožnuji, její písně mají sílu a poselství pro lidi, je v nich odvaha.

MM No Reflection  Od Mansona mám ráda více písní

The Dope Show

HIM  vše od HIM...  *u*

Krása <3

HIM- For You  Znám málo lidí kdo by HIM (Vileho) nemiloval.

Wanastovi věci  <3 zbožnuji! Vše od Wanastovek a něco málo od Lucie..

Sbíraka zvadlejch růží DLE mého nejromantičtější písen v ČR

Enya  Od mala jí poslouchám. Často střídám severský metal Př:  Dimmu Borgir (kdo poslouchá severský metal tak už nemá šanci se spokojit s japoncema, gome ale je to tak) a relaxační hudbu..

Beethoven Moonlight sonata  Beethoven je číslo jedna ve vážné hudbě, osobnos kterou bych si přála poznat i když byl cholerikem.

Cradle Of Filth Nymphetamine  Tu písen  musí každý milovat.

Kristína Horehronie    domov!!.. vždy se cítím moc dobře..


Tak to jsou písně a interpreti co ovlivnují můj život..

1 komentář:

  1. Zajímavé ...Beethoven- ano nepochybně číslo jedne ve vážné hudbě .
    Většinu těch písní znám a líbí se mi .

    OdpovědětVymazat

TVÉ jméno prosím:
DĚKUJI :-*