úterý 26. června 2012

Real live

Zamilovala jsem si Pirátskou Lolitu je tak šik a tajemná...
 Jak už jsem psala chci trochu přesedlat k tomu to stylu ale nikdy jsem se na něj necítila ... 
Teď už ano






pirates lolita


pirates lolita


Také jsem povídala že chci zkusit něco více senil..Tohle je uřčitě hodně senilní! XD

Rolník!
American fashion  LOLITA peasant

American fashion LOLITA peasant

Šaty jsou ze sekáče košile z Gate


 
Na rubové straně mají v každém zášecku tyto dvě šnůrky.. Po jejich svázání vznyká hezký efekt.

 
Tento efekt

 
Labilolita



Pssst extra civil... to vám musím ukázat.. musela jsem povině vypadat jako normální 25letá žena. Byla oslava narozenin mého otce, kterého jsem 13 let neviděla a on mě na ní pozval O,O ! Byla jsem mírně mimo, jít mezi lidi kteří jsou mou rodinou a slavit narozeniny mého otce kterého neznám.. Divé připatad si jako na návštěvě u ´´rodiny´´. Děsně mě to bolelo a zárověn mi to bylo jedno.. Moje babička z dědou mi akorát řeli (jak se máš? .. Tak se měj fajn, ahoj) O,o To bylo hrozné.  Doufám že vás ta fotka vyděsí tak jako mě.. připadám si na ní děsně tlustá a hnusná..Emm moment já tlustá jsem!

 Koupila jsem si kabelku... vypadá jako obří pěněženka.
A rozkošné střevíčky...



 Zatím , mé dámy ...a pánové..
  Love kiss Anasis

1 komentář:

  1. Ty botičky jsou moc pěkné.
    A i v civilu vypadáš pěkně. Tlustá nejsi. Mě se líbí jak sis zajímavě vyhrála s doplňky. :)
    Já nesnáším rodiné setkání i když ty lidi docela znám, nebo si je aspoň částečně pamatuju z dětství a jsou docela milí. Ale takhle to muselo být vážně těžké. :(

    OdpovědětVymazat

TVÉ jméno prosím:
DĚKUJI :-*